-
Informacje
Nowości & aktualności -
Testy sprzętu
Opinie ekspertów -
Kalkulatory
Zestaw narzędzi -
Laboratoria
Adresy & oferta -
Praca
Oferty zatrudnienia -
Kalendarium
Wydarzenia branżowe -
Kontakt
Data rozpoczęcia | 2014-05-15 |
|
|
Data zakończenia | 2014-05-16 | ||
Organizator | GxP Pharm Centrum Dobrych Praktyk | ||
Miejsce | Warszawa | ||
Branże | Farmacja | ||
Dodaj do kalendarza |
![]() ![]() |
Szanowni Państwo,
GxP Pharm Centrum Dobrych Praktyk serdecznie zaprasza na szkolenie i warsztaty:
15 - 16 maja 2014 roku, Warszawa
Audytor GMP. AKADEMIA AUDYTORA - rozwój kompetencji interpersonalnych
Program:
TRENING kompetencjI interpersonalnych audytora, przeznaczoną dla audytorów
Zajęcia prowadzone będą w sposób aktywny, metodą warsztatową , a więc w oparciu o współdziałanie wszystkich członków grupy
i prowadzącego szkolenie.
1. Psychologiczne aspekty audytu
- Sytuacja audytu
- Perspektywa klienta
- Potrzeby klienta
- Emocje klienta
- Perspektywa audytora
- Co może budować siłę audytora ?
- Emocje po stronie audytora
- Kto jest klientem audytu ?
Meta komentarz trenerski: audyt to nie kontrola, jednak wszyscy uczestnicy tego procesu odczuwają presję, stres, czują że są oceniani i to niezależnie od przydzielonej roli, audytowanego czy audytującego
2. Rola pierwszego wrażenia w audycie
- Efekt „anielski” i efekt „diabelski”
- Co buduje pierwsze wrażenie ?
- Znaczenie komunikacji niewerbalnej w audycie
3. Skuteczne słuchanie – podstawowa kompetencja audytora
- Test - na jakim poziomie zazwyczaj słuchasz?
- Trzy poziomy aktywnego słuchania
4. Narzędzia skutecznego porozumiewania się
- Techniki zadawania pytań (metoda lejka, technika wędki)
- Pytania: otwarte, zamknięte, pogłębiające, poszerzające,
- Zmniejszanie oporu odbiorcy poprzez komunikaty typu „Ja”
- Potwierdzenie zrozumienia: użycie parafrazy i klaryfikacji
5. Bariery i pułapki w komunikacji
- Pułapka komunikacji jednostronnej
- Mapy myślenia – błąd założonej identyczności
- Błędy „milczących założeń” i nieuprawnionych interpretacji
6. Audyt zorientowany na rezultat
- Komunikacja zorientowana na rezultat
- 4 zasady tworzenia skutecznych celów
- SMART
7. Audyt formą wsparcia dla klienta - struktura rozmowy zorientowanej na rezultat
- Rama rezultatu – narzędzie coachingowe
- Inspiracja
- Wdrożenie
- Zarządzanie ryzykiem
- Satysfakcja
- Nie radź! – przewaga pytań nad gotowymi rozwiązaniami
8. Rozwój kompetencji audytora
- Postawa i umiejętności profesjonalnego audytora – praca w podgrupach i tworzenie listy,
- Samoocena na skalach, prezentacja własnych mocnych stron
- Koło kompetencji audutora
- Jakie narzędzie zastosuję w swojej pracy w pierwszej kolejności?
- Który z zaniedbanych obszarów kontaktu z klientem (wynikający z wcześniejszej samooceny) poprawię w pierwszej kolejności?
9. Efektywne zarządzanie relacjami w relacji z klientem wewnętrznym i zewnętrznym
- Inteligencja emocjonalna – reguła ZOZ
- Radzenie sobie ze stresem
- Budowa i ewolucja naszego mózgu
- Użycie neocortex do zarządzania swoimi emocjami
Mając na względzie ochronę i bezpieczeństwo Twoich danych osobowych, firma Bio-Tech Media sp. z o.o., przykładając szczególną wagę do ich ochrony, dostosowała swoje zasady ich przetwarzania do obowiązującego od dnia 25 maja 2018 roku Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 r. nr 2016/679
Nasza zaktualizowana polityka prywatności wprowadza wszystkie pozytywne zmiany, w tym sposób, w jaki zbieramy, przetwarzamy i przechowujemy Twoje dane osobowe. Przedstawia sposób, w jaki możesz się z nami skontaktować, aby skorzystać z przysługujących Ci praw.
W tej chwili nie musisz podejmować żadnych działań, ale jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, zapoznaj się z naszą polityką prywatności.
Zapoznaj się z naszą polityką prywatności ›