Znajdź nas na:

Audytor GMP. AKADEMIA AUDYTORA - rozwój kompetencji interpersonalnych

Data rozpoczęcia 2014-05-15 Audytor GMP. AKADEMIA AUDYTORA - rozwój kompetencji interpersonalnych
Data zakończenia 2014-05-16
Organizator GxP Pharm Centrum Dobrych Praktyk
Miejsce Warszawa
Branże Farmacja
Dodaj do kalendarza Ical_outlook Google_calendar

Szanowni Państwo,

GxP Pharm Centrum Dobrych Praktyk serdecznie zaprasza na szkolenie i warsztaty:

 

15 - 16 maja 2014 roku, Warszawa

Audytor GMP. AKADEMIA AUDYTORA - rozwój kompetencji interpersonalnych

 

Program:

TRENING kompetencjI interpersonalnych audytora, przeznaczoną dla audytorów 

Zajęcia prowadzone będą w sposób aktywny, metodą warsztatową , a więc w oparciu o współdziałanie wszystkich członków grupy 
i prowadzącego szkolenie.

 1.         Psychologiczne aspekty audytu

         - Sytuacja audytu

         - Perspektywa klienta

         - Potrzeby klienta

         - Emocje klienta

         - Perspektywa audytora

         - Co może budować siłę audytora ?

         - Emocje po stronie audytora

         - Kto jest klientem audytu ?

Meta komentarz trenerski: audyt to nie kontrola, jednak wszyscy uczestnicy tego procesu odczuwają presję, stres, czują że są oceniani i to niezależnie od przydzielonej roli, audytowanego czy audytującego

 2.         Rola pierwszego wrażenia w audycie

         - Efekt „anielski” i  efekt „diabelski”

         - Co buduje pierwsze wrażenie ?

         - Znaczenie komunikacji niewerbalnej w audycie

 3.     Skuteczne słuchanie – podstawowa kompetencja audytora

         - Test - na jakim poziomie zazwyczaj słuchasz?

         - Trzy poziomy aktywnego słuchania

 4.     Narzędzia skutecznego porozumiewania się

         - Techniki zadawania pytań (metoda lejka, technika wędki)

         - Pytania: otwarte, zamknięte, pogłębiające, poszerzające,

         - Zmniejszanie oporu odbiorcy poprzez komunikaty typu „Ja”

         - Potwierdzenie zrozumienia: użycie parafrazy i klaryfikacji

 5.     Bariery i pułapki w komunikacji

         - Pułapka komunikacji jednostronnej

         - Mapy myślenia – błąd założonej identyczności

         - Błędy „milczących założeń” i nieuprawnionych interpretacji

 6.     Audyt zorientowany na rezultat

         - Komunikacja zorientowana na rezultat

         - 4 zasady tworzenia skutecznych celów

         - SMART

 7.     Audyt formą wsparcia dla klienta - struktura rozmowy zorientowanej na rezultat 

         - Rama rezultatu – narzędzie coachingowe

         - Inspiracja

         - Wdrożenie

         - Zarządzanie ryzykiem

         - Satysfakcja

         - Nie radź! – przewaga pytań nad gotowymi rozwiązaniami

 8.     Rozwój kompetencji audytora

         - Postawa i umiejętności profesjonalnego audytora –  praca w podgrupach i tworzenie listy,

         - Samoocena na skalach, prezentacja własnych mocnych stron

         - Koło kompetencji audutora

         - Jakie narzędzie zastosuję w swojej pracy w pierwszej kolejności?

         - Który z zaniedbanych obszarów kontaktu z klientem (wynikający z wcześniejszej samooceny) poprawię w pierwszej kolejności?

 9.     Efektywne zarządzanie relacjami  w relacji z klientem wewnętrznym i zewnętrznym 

         - Inteligencja emocjonalna – reguła ZOZ

         - Radzenie sobie ze stresem

         - Budowa i ewolucja naszego mózgu

         - Użycie neocortex do zarządzania swoimi emocjami

 

Pasaż laboratoryjny

events

Laboratoria w Polsce

Mając na względzie ochronę i bezpieczeństwo Twoich danych osobowych, firma Bio-Tech Media sp. z o.o., przykładając szczególną wagę do ich ochrony, dostosowała swoje zasady ich przetwarzania do obowiązującego od dnia 25 maja 2018 roku Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 r. nr 2016/679

Nasza zaktualizowana polityka prywatności wprowadza wszystkie pozytywne zmiany, w tym sposób, w jaki zbieramy, przetwarzamy i przechowujemy Twoje dane osobowe. Przedstawia sposób, w jaki możesz się z nami skontaktować, aby skorzystać z przysługujących Ci praw.

W tej chwili nie musisz podejmować żadnych działań, ale jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, zapoznaj się z naszą polityką prywatności.

Zapoznaj się z naszą polityką prywatności ›
Rozumiem