-
Informacje
Nowości & aktualności -
Testy sprzętu
Opinie ekspertów -
Kalkulatory
Zestaw narzędzi -
Laboratoria
Adresy & oferta -
Praca
Oferty zatrudnienia -
Kalendarium
Wydarzenia branżowe -
Kontakt
Data rozpoczęcia | 2016-02-22 |
![]() |
|
Data zakończenia | 2016-02-23 | ||
Organizator | Avanti! | ||
Miejsce | Wrocław | ||
Branże | Farmacja | ||
Email rekrutacji | avanti@avanti-szkolenia.pl | ||
Dodaj do kalendarza |
![]() ![]() |
Zajęcia odbywają się w formie warsztatu, w którym uczestnicy zdobędą najnowszą wiedzę z zakresu nowoczesnego zarządzania apteką oraz umiejętności praktyczne z tego zakresu niezbędne w ich codziennej pracy zawodowej. Zajęcia mają praktyczny charakter – przedstawiane narzędzia i techniki uczestnicy doskonalą w praktycznych ćwiczeniach na realnych sytuacjach własnej apteki.
Korzyści ze szkolenia dla uczestników
Efekt
Ramowy program
Na podstawie analizy dotychczasowej działalności apteki, analizy otoczenia – pacjentów i konkurencji, uczestnicy opracują strategię biznesową apteki ustalając jej profil produktowy, wyróżniający ją z otoczenia i zaspokajający potrzeby obecne i przyszłe pacjentów.
Uczestnicy szkolenia nauczą się jak łatwo szacować zyski apteki w prostym modelu P&L. Umiejętność ta pozwoli na przemyślane i racjonalne podejmowanie decyzji biznesowych i szacowanie w ciągu roku kondycji finansowej apteki.
Uczestnicy opracują działania promocyjne produktów na poszczególne akcje okresowe polegające nie tylko na zmianie ceny ale na wsparciu sprzedażowym.
Uczestnicy poznają sposób obliczania pensji i premii. Opracują własny system wynagradzania i premiowania spójny z dochodami apteki.
Uczestnicy poznają w jaki sposób pozafinansowo motywować pracowników poprzez odpowiedni sposób zarządzania oraz komunikowania się.
Inwestycja
2 dniowe szkolenie wraz z materiałami, przerwami kawowymi oraz lunchem – 1 300 zł + 23 % VAT (299 zł)
Skorzystaj z promocji
Zgłoszenie – nazwisko i imię oraz miejsce szkolenia należy przysłać na adres: avanti@avanti-szkolenia.pl.
Po dokonaniu zgłoszenia otrzymają Państwo fakturę proforma za szkolenie. Opłatę należy wpłacić na konto AVANTI Szkolenia Coaching Konsulting 05 1020 1013 0000 0202 0173 1355 z dopiskiem: imię i nazwisko/ miejsce szkolenia.
Trener Wioletta Małota – mgr ekonomii, absolwentka studiów doktoranckich na Akademii Leona Koźmińskiego w zakresie nauk o zarządzaniu (2014 r.). Posiada ponad 15 letnie doświadczenie w pracy jako Marketing Manager w firmach farmaceutycznych z lekami Rx i OTC (3M, Novo Nordisk, SCA Hygiene Products).
Pomysłodawca, opiekun merytoryczny i wykładowca na podyplomowych studiach dla kierowników aptek „Strategiczne zarządzanie apteką” we Wrocławiu (w latach 2009-2014). Specjalizuje się w szkoleniach dla środowiska farmaceutycznego i kadry kierowniczej. Przeprowadziła ponad 50 dni szkoleniowych szkoląc kierowników aptek w kompetencjach kierowniczych.
Autorka książki dla menedżerów „Jak z menedżera stać się przywódcą”. Przez 5 lat pełniąc funkcję Product Managera była redaktorem naczelnym gazety edukacyjnej dla pacjentów „Gazeta o cukrzycy” wydawanej przez firmę Novo Nordisk.
Prelegent na konferencjach dla środowiska farmaceutycznego.
Prywatnie podróżniczka, prowadzi blog międzykulturowy www.crossculturemanagement, fascynuje ją kultura oraz kino Azji.
Mając na względzie ochronę i bezpieczeństwo Twoich danych osobowych, firma Bio-Tech Media sp. z o.o., przykładając szczególną wagę do ich ochrony, dostosowała swoje zasady ich przetwarzania do obowiązującego od dnia 25 maja 2018 roku Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 r. nr 2016/679
Nasza zaktualizowana polityka prywatności wprowadza wszystkie pozytywne zmiany, w tym sposób, w jaki zbieramy, przetwarzamy i przechowujemy Twoje dane osobowe. Przedstawia sposób, w jaki możesz się z nami skontaktować, aby skorzystać z przysługujących Ci praw.
W tej chwili nie musisz podejmować żadnych działań, ale jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, zapoznaj się z naszą polityką prywatności.
Zapoznaj się z naszą polityką prywatności ›