Znajdź nas na:

Pharma Marketing Day 2015

Data rozpoczęcia 2015-09-30 Pharma Marketing Day 2015
Data zakończenia 2015-09-30
Organizator Magazyn Online Marketing
Miejsce Warszawa
Branże Farmacja
Dodaj do kalendarza Ical_outlook Google_calendar

Poznaj tajniki marketingu produktów farmaceutycznych, poznaj ciekawe sposoby na dotarcie do określonych grup docelowych wykorzystując zarówno kanały tradycyjne, jak i digital. Podczas konferencji dowiesz się, jak zaplanować promocję leków OTC/RX w zgodzie z przepisami prawa farmaceutycznego oraz zasadami etyki lekarskiej.

Jeśli zależy Ci na tym, by stworzyć optymalną finansowo strategię dla produktów farmaceutycznych oraz suplementów diety, a dzięki wykorzystaniu nowoczesnych narzędzi efektyczniej walczyć o klienta ta konferencja jest dla Ciebie. Znajdź sprawdzone sposoby na stworzenie rozpoznawalnego brandu i jego promocję na konkurencyjnych rynkach. Zaplanuj z nami skuteczne dotarcie do klienta wykorzystując niestandardowy przekaz marketingowy.

 

Weź udział w najbardziej praktycznym wydarzeniu marketingu farmaceutycznego w Polsce!

 

Pharma Marketing Day 2015

Multichannel Communications – jak skutecznie realizować nowoczesny media mix w branży farmaceutycznej

 

Czego nauczysz się podczas konferencji Pharma Marketing Day 2015?

  • Poznasz nowe narzędzia i triki marketingowe, dzięki którym będziesz o krok od konkurencji.
  • Będziesz potrafił wykorzystać zdobytą wiedzę do zwiększenia obrotu z kanału online oraz offline.
  • Dowiesz się jak włączyć w strategię firmy działania online – strategia, narzędzia, techniki oraz analiza skuteczności.
  • Zdobędziesz certyfikat ukończenia szkoleń z tematów kongresowych.
  • Poznasz osoby, które odpowiadają za marketing i sprzedaż w czołowych firmach farmaceutycznych w Polsce i wymienisz się doświadczeniami – takie znajomości zawsze procentują!

 

Co wyróżnia konferencję Pharma Marketing Day 2015?

  • Spotkasz najlepszych z najlepszych – wszyscy prelegenci zostali starannie dobrani w wieloetapowym procesie rekrutacji. Musieli się legitymować spektakularnymi dokonaniami zawodowymi.
  • Wybierając naszą konferencję, masz pewność, że decydujesz się na doświadczonego i sprawdzonego partnera – codziennie analizujemy i radzimy tysiącom marketerów, jak prowadzić skuteczne działania w sieci.
  • Przez ostatni rok prowadziliśmy szerokie konsultacje odnośnie doboru tematyki i starannie dobraliśmy najważniejsze zagadnienia dla marketerów oraz product managerów branży farmaceutycznej.
  • W odróżnieniu od innych konferencji w Polsce, u nas wszystkie prelekcje są warsztatowe i jako jedyne na rynku nie zawierają treści komercyjnych – niosą za sobą rzeczywistą i praktyczną wartość.
  • Szanujemy Twój czas – Pharma Marketing Day 2015 to 1 intensywny dzień, po którym wrócisz z gotowymi do wdrożenia receptami i narzędziami.
  • Kreujemy, a nie powielamy – nie kopiujemy innych konferencji, skupiamy się tylko i wyłącznie na Naszych Uczestnikach i poprzez żmudne badania jesteśmy w stanie przygotować program będący odpowiedzią na realne problemy.

 

Na konferencję Pharma Marketing Day 2015 zapraszamy już  30 września 2015, do Sound Garden Hotel w Centrum Warszawy. Rejestracji możecie dokonać na stronie wydarzenia.

Pasaż laboratoryjny

events

Laboratoria w Polsce

Mając na względzie ochronę i bezpieczeństwo Twoich danych osobowych, firma Bio-Tech Media sp. z o.o., przykładając szczególną wagę do ich ochrony, dostosowała swoje zasady ich przetwarzania do obowiązującego od dnia 25 maja 2018 roku Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 r. nr 2016/679

Nasza zaktualizowana polityka prywatności wprowadza wszystkie pozytywne zmiany, w tym sposób, w jaki zbieramy, przetwarzamy i przechowujemy Twoje dane osobowe. Przedstawia sposób, w jaki możesz się z nami skontaktować, aby skorzystać z przysługujących Ci praw.

W tej chwili nie musisz podejmować żadnych działań, ale jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, zapoznaj się z naszą polityką prywatności.

Zapoznaj się z naszą polityką prywatności ›
Rozumiem