-
Informacje
Nowości & aktualności -
Testy sprzętu
Opinie ekspertów -
Kalkulatory
Zestaw narzędzi -
Laboratoria
Adresy & oferta -
Praca
Oferty zatrudnienia -
Kalendarium
Wydarzenia branżowe -
Kontakt
Data rozpoczęcia | 2015-03-13 |
![]() |
|
Data zakończenia | 2015-03-13 | ||
Organizator | Czyste Piękno | ||
Miejsce | Hotel InterContinental ul. Emilii Plater 49, 00 – 125 Warszawa | ||
Branże | Kosmetologia | ||
Email rekrutacji | biuro@czystepiekno.pl | ||
Dodaj do kalendarza |
![]() ![]() |
Szybkim krokiem zbliża się rok 2016, w którym Komisja Europejska przedstawi Parlamentowi Europejskiemu i Radzie raport dotyczący stosowania deklaracji marketingowych. Jeżeli Komisja stwierdzi niezgodność stosowanych przez przemysł deklaracji ze wspólnymi kryteriami – „przyjmie stosowne środki na rzecz zapewnienia zgodności” (na mocy artykułu 20 rozporządzenia kosmetycznego 1223/2009), co może oznaczać dodatkowe regulacje prawne w obszarze kosmetyków.
Już w roku bieżącym EASA (The European Advertising Standards Alliance) oceni jak spełniane są zasady samoregulacji w reklamie kosmetyków. Jednym z krajów, które zostaną poddane badaniom jest Polska. Wyniki tego audytu będą miały znaczący wpływ na kształt raportu przygotowywanego przez Komisję Europejską.
Deklaracje marketingowe to temat kluczowy w tej chwili dla branży kosmetycznej - dlatego właśnie pragniemy zaprosić Państwa na seminarium, którego tematem będzie właściwe stosowanie deklaracji marketingowych w kosmetykach.
Gościem specjalnym i głównym prelegentem naszego seminarium będzie Manuela Coroama, ekspert reprezentujący Cosmetics Europe, w rozmowach z Komisją Europejską. Manuela Coroama przedstawi najnowsze inicjatywy Komisji Europejskiej, które będą miały wpływ na funkcjonowanie całej branży kosmetycznej, a także omówi stosowanie deklaracji typu „free of”, „naturalny/organiczny” i tzw. health claims. Do udziału w seminarium zaprosiliśmy również Dyrektora Generalnego Rady Reklamy, pana Konrada Drozdowskiego, przedstawicieli władz i prawników.
Seminarium skierowane jest do pracowników działów technicznych, analitycznych i marketingowych firm kosmetycznych, a także do wszystkich osób, które mają wpływ na ostateczny kształt deklaracji marketingowych.
Mając na względzie ochronę i bezpieczeństwo Twoich danych osobowych, firma Bio-Tech Media sp. z o.o., przykładając szczególną wagę do ich ochrony, dostosowała swoje zasady ich przetwarzania do obowiązującego od dnia 25 maja 2018 roku Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 r. nr 2016/679
Nasza zaktualizowana polityka prywatności wprowadza wszystkie pozytywne zmiany, w tym sposób, w jaki zbieramy, przetwarzamy i przechowujemy Twoje dane osobowe. Przedstawia sposób, w jaki możesz się z nami skontaktować, aby skorzystać z przysługujących Ci praw.
W tej chwili nie musisz podejmować żadnych działań, ale jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, zapoznaj się z naszą polityką prywatności.
Zapoznaj się z naszą polityką prywatności ›