Znajdź nas na:

JAK ROZPOCZĄĆ ROZMOWY Z SIECIAMI HANDLOWYMI. NOWOŚĆ

Data rozpoczęcia 2018-01-12 JAK ROZPOCZĄĆ ROZMOWY Z SIECIAMI HANDLOWYMI. NOWOŚĆ
Data zakończenia 2018-01-12
Organizator Bio-Tech Media Sp. z o.o.
Miejsce Łódź
Branże Kosmetologia, Nasze szkolenia
Dodaj do kalendarza Ical_outlook Google_calendar

NOWOŚĆ!

 

JAK ROZPOCZĄĆ ROZMOWY Z SIECIAMI HANDLOWYMI

Jak przygotować firmę i ofertę

 

Miejsce: Łódź

Termin: 12 Stycznia 2018

Czas trwania: 09.30-16.55 (1 dzień) - harmonogram może ulec niewielkiej korekcie

 

Cena: 850zł netto/ osoba (UWAGA! 5% rabatu przy zgłoszeniu się więcej niż jednej osoby z firmy, 10% rabatu dla studentów)

 

Cena szkolenia obejmuje:

- materiały dydaktyczne w formie papierowej

- przerwy kawowe

- lunch

- certyfikat

 

Termin zapisu: do 08.01.2018 r.

Uwaga! O uczestnictwie decyduje kolejność zgłoszeń, gdyż liczba osób na szkoleniu jest ograniczona.

 

Adresaci szkolenia:

  • pracownicy firm produkujących, dystrybuujących i importerów preparatów kosmetycznych,
  • dział sprzedaży, dział kreacji produktu, dział marketingu,
  • handlowcy jak i wszyscy zainteresowani tematem.

 

Celem szkolenia jest:

- przygotowanie do wejścia na rynek nowoczesny,

- nauczenie jak stworzyć i skutecznie przedstawić ofertę kupcom z sieci handlowych.

 

Dowiesz się :

Jak przygotować akcje IN-OUT na przykładzie sieci STOKROTKA
Jak przygotować OPE na przykładzie sieci ROSSMANN
Jakie znaczenie ma karton zbiorczy - na przykładzie sieci BIEDRONKA

 

Na koniec szkolenia uczestnicy będą w posiadaniu:

  1. Szablonu do tworzenia oferty – właściwie obliczającego marżę,
  2. Kontaktów do składania ofert: Super-Pharm, HeBe, Stokrotka, Jasmin, DR.MAX, Empik, Duglas, Sephora, Carrefour, Kaufland

 

PROGRAM SZKOLENIA

  1. Przygotowanie oferty IN-OUT – akcji wyprzedażowej
  2. Przygotowanie oferty OPE – obowiązkowy produkt ekspozycyjny
  3. Sformułowanie treści zaproszenia do współpracy (emial)
  4. Wsparcie Sellout – propozycja dla sieci handlowych
  5. Sprzedaż internetowa – ONLINE – jak się przygotować
  6. Marketing – za co płacić, a co robić samemu?

Warsztaty: formułowanie oferty i maili do współpracy

Badanie rynku: sprawdzenie udziału rynkowego produktów uczestników szkolenia

 

CO WIĘCEJ!

Będziemy omawiać warsztatowo przykłady produktów przedstawionych przez uczestników,
a może i właśnie Twój przykład posłuży nam do przeprowadzenia kontaktu „na żywo”
z kupcem z sieci handlowej! Pierwszy krok do złożenia oferty będziesz już miał za sobą!

 

Każdy z uczestników będzie proszony o zabranie do 5 produktów ze sobą.

 

 

PRELEGENT

Tomasz Szacoń - przedstawiciel RetailPoland

W latach 2009-2013 pełnił funkcję Dyrektora Handlowego spółki Barelpoland - właściciela marek Kiano, Cavion, Barel.
Kierując zespołem wprowadził te marki do wszystkich polskich sieci handlowych.
Aktualnie Manager Rozwoju brytyjskiej spółki Retailpoland Consulting, która doradza polskim i zagranicznym spółkom w rozwoju sprzedaży na terenie Polski. Manager z praktyczną i skuteczną wiedzą dotyczącą współpracy z sieciami handlowymi - żyje w tym temacie na co dzień.

 

Pasaż laboratoryjny

events

Laboratoria w Polsce

Mając na względzie ochronę i bezpieczeństwo Twoich danych osobowych, firma Bio-Tech Media sp. z o.o., przykładając szczególną wagę do ich ochrony, dostosowała swoje zasady ich przetwarzania do obowiązującego od dnia 25 maja 2018 roku Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 r. nr 2016/679

Nasza zaktualizowana polityka prywatności wprowadza wszystkie pozytywne zmiany, w tym sposób, w jaki zbieramy, przetwarzamy i przechowujemy Twoje dane osobowe. Przedstawia sposób, w jaki możesz się z nami skontaktować, aby skorzystać z przysługujących Ci praw.

W tej chwili nie musisz podejmować żadnych działań, ale jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, zapoznaj się z naszą polityką prywatności.

Zapoznaj się z naszą polityką prywatności ›
Rozumiem