Znajdź nas na:

Zdrowie w Internecie

Data rozpoczęcia 2014-05-13 Zdrowie w Internecie
Data zakończenia 2014-05-14
Organizator Zakład Humanistycznych Nauk Wydziału Farmaceutycznego i Muzeum Farmacji Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
Miejsce Zachełmie k. Karpacza
Branże Farmacja
Email rekrutacji katarzyna.sudol@umed.wroc.pl
Dodaj do kalendarza Ical_outlook Google_calendar

Zakład Humanistycznych Nauk Wydziału Farmaceutycznego i Muzeum Farmacji Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu zapraszają do udziału w konferencji naukowej pt . Zdrowie w Internecie.

Konferencja odbędzie się w dniach 13-14 maja 2014r.  w Zachełmiu k. Karpacza, w Hotelu Concordia.

Celem poznawczym konferencji jest poddanie systematycznej refleksji zakresu i sposobów  przedstawiania w Internecie problematyki związanej z szeroko pojmowanym zagadnieniem zdrowia oraz prezentacja współczesnego stanu badań w ujęciu nauk farmaceutycznych, ekonomicznych, społecznych, psychologicznych, a także etnologii, kulturoznawstwa, antropologii mediów oraz antropologii medycyny i farmacji.

 Zapraszamy do przygotowania referatów poświęconych następującym zagadnieniom:

1.Zagadnienie zdrowia w Internecie – przegląd problematyki zdrowia w sieci, analiza zakresu, tematów i sposobów przekazywania treści.

2. Omówienie współczesnego stanu badań (polskich i zagranicznych) nad zagadnieniem zdrowia w sieci.

3.Rola Internet u w promowaniu samoleczenia (self-care) i ocena skutków medycznych, ekonomicznych i społecznych.

4. Rola Internetu w wymianie informacji między użytkownikami sieci, dotyczących sposobów zachowania zdrowia i produktów farmaceutycznych (leków i suplementów diety dopuszczonych do obrotu aptecznego) oraz ocena skutków tego zjawiska.

5. Rola Internetu w wymianie informacji między użytkownikami sieci, dotyczących produktów tzw. medycyny alternatywnej, promocji metod profilaktycznych i leczniczych niezgodnych ze standardem medycyny klinicznej, niepotwierdzonych klinicznie, importowanych „pseudofarmaceutyków” i ocena skutków tego zjawiska.

6. Serwisy społecznościowe i ich rola w promowaniu wiedzy o zdrowiu, metodach terapii oraz w kreowaniu popytu na produkty farmaceutyczne, parafarmaceutyczne (i pseudofarmaceutyczne).

7.Formy promocji produktów farmaceutycznych w Internecie –skala zjawiska, aspekty ekonomiczne, społeczne, zdrowotne.

8. Dostępność informacji dotyczących zdrowia, metod profilaktycznych i produktów farmaceutycznych w Internecie–ocena jej roli w kształtowaniu postaw prozdrowotnych, stylu życia, formułowaniu oczekiwań wobec systemu ochrony zdrowia, kształtowaniu popytu na środki farmaceutyczne itp.

Zgłoszenia udziału w konferencji, z podaniem tematu wystąpienia i streszczenia o objętości pół strony, prosimy nadsyłać na adres mailowy Sekretarza Konferencji, mgr Katarzyny Sudoł (katarzyna.sudol@umed.wroc.pl) do dn. 10 marca 2014r. Osoby zakwalifikowane do programu konferencji otrzymają drogą mailową formularz zgłoszeniowy, który należy przesłać do 4 kwietnia 2014r. na adres Muzeum Farmacji Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu (50 –103 Wrocław, ul. Kurzy Targ 4). Organizatorzy nie odpowiadają finansowo za dokonanie przez osoby zgłaszające się rezerwacje autoryzowane podpisem. Rezerwacje noclegów należy potwierdzić bezpośrednio w Hotelu Concordia, najpóźniej 14 dni przed datą rozpoczęcia konferencji.

Opłatę konferencyjną w wysokości 250 zł przeznaczoną na dofinansowanie kosztów druku należy wpłacić do 8 kwietnia 2014r. na konto Fundacji Humanitas et Scientia. Konto zostanie podane w II komunikacie zjazdowym. Opłaty za noclegi i wyżywienie pokrywają Państwo bezpośrednio w Hotelu Concordia, który wystawi za nie faktury.

 

Przewodnicząca Komitetu Organizacyjnego

dr hab. Bożena Płonka-Syroka

Prof.UM/Prof. PAN

Kierownik Zakładu Humanistycznych Nauk Wydziału Farmaceutycznego UM we Wrocławiu

 

Sekretarz Komitetu Organizacyjnego

mgr Katarzyna Sudoł

Muzeum Farmacji UM we Wrocławiu

katarzyna.sudol@umed.wroc.pl

Pasaż laboratoryjny

events

Laboratoria w Polsce

Mając na względzie ochronę i bezpieczeństwo Twoich danych osobowych, firma Bio-Tech Media sp. z o.o., przykładając szczególną wagę do ich ochrony, dostosowała swoje zasady ich przetwarzania do obowiązującego od dnia 25 maja 2018 roku Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 r. nr 2016/679

Nasza zaktualizowana polityka prywatności wprowadza wszystkie pozytywne zmiany, w tym sposób, w jaki zbieramy, przetwarzamy i przechowujemy Twoje dane osobowe. Przedstawia sposób, w jaki możesz się z nami skontaktować, aby skorzystać z przysługujących Ci praw.

W tej chwili nie musisz podejmować żadnych działań, ale jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, zapoznaj się z naszą polityką prywatności.

Zapoznaj się z naszą polityką prywatności ›
Rozumiem